Marketing Internetowy

Reklama w internecie jest najszybciej ewoluującą formą marketingu.

marketing

Czynności takie jak pozycjonowanie, kampanie adwords, czy social media, doczekały się jednej, wspólnej nazwy, znakomicie łączącej je w całość – marketing internetowy.

Dlaczego i komu potrzebny jest marketing internetowy

Z marketingu internetowego korzysta każdy z nas. Nawet nieświadomie. Wrzucając zdjęcie z wakacji na Facebook, robimy sobie reklamę wśród znajomych. Oczywiście efekt ten jest wywoływany nieświadomie, doskonale jednak przedstawia możliwości, oferowane przez marketing internetowy.

Na większą skalę, z marketingu internetowego korzystają wszystkie firmy, prowadzące działalność w sieci. Sklepy internetowe, stacje telewizyjne i radiowe, a także wielkie marki i małe firmy, doceniające siłę przekazu online. Marketing internetowy z roku na rok staje się coraz ważniejszym sposobem generowania zysków i tworzenia silnych relacji z klientami. Służą do tego takie kanały komunikacji jak social media, newslettery e-mail, czy tematyczne strony, poświęcone specjalistycznym zagadnieniom.

Co daje marketing internetowy

Korzyści oferowane przez marketing internetowy nie muszą sprowadzać się tylko do wymiaru finansowego. Oprócz możliwości pozyskania nowych klientów marketing internetowy jest też ważnym sposobem kreowania świadomości marki, pozyskiwania lojalności klientów, a także umacniania wizerunku logo na tle rosnącej konkurencji.

Prawidłowo zaplanowana strategia marketingu internetowego, może okazać się tańsza od innych form reklamy, a jednocześnie zapewni znacznie większe korzyści, w stosunku do tradycyjnej reklamy w telewizji, prasie i radio.

01

Reklama graficzna

Kreacje reklamowe przekazują więcej niż tysiąc słów. Skutecznie zapadają w pamięć każdemu, kto na nie spojrzy.

02

SEO & SEM

Odpowiednie działania SEO i SEM dodają stronie mocy i sprawiają, że konkurencja zostaje daleko w tyle.

03

E-mail marketing

Przemyślany e-mailing pozwala na budowanie długotrwałych relacji z klientami i osiąganie znacznie wyższej sprzedaży.

04

Social media

Dobra strategia na portalach społecznościowych pozwala na pozyskanie dużej ilości, zaangażowanych i wiernych fanów.

05

Referral marketing

Skuteczny marketing powoduje, że klienci sami polecają innym usługi naszej firmy i sprawiają tym, że rośnie ona w siłę.

06

Affiliate marketing

Marketing afiliacyjny pozwala zarabiać na wielu poziomach i tym samym mnożyć zyski jednocześnie zdobywając nowych klientów.