- Do 5-6 podstawowych słów kluczowych
- Optymalizacja firmowej strony www
- Copywriting
- Kompleksowe pozyskiwanie linków
* Podana kwota odnosi się do ceny netto/miesiąc
- Do 15 podstawowych słów kluczowych
- Systematyczna optymalizacja firmowej strony www
- Copywriting
- Kompleksowe pozyskiwanie linków
- Promocja w mapach Google
- Long Tail (nielimitowana ilość słów kluczowych)
* Podana kwota odnosi się do ceny netto/miesiąc
- Dowolna liczba podstawowych słów kluczowych
- Systematyczna optymalizacja firmowej strony www
- Copywriting
- Linkbuilding
- Promocja w mapach Google
- Long Tail (nielimitowana ilość słów kluczowych)
- Analityka pozyskiwania i przepływu ruchu na stronie
- Content Marketing
- Elementy marketingu szeptanego
- Analiza konkurencji
- Dodawanie opinii o firmie
* Podana kwota odnosi się do ceny netto/miesiąc
Wydaje Ci się, że prowadzenie biznesu w internecie jest proste? Że wystarczy mieć stronę z produktami, blog z ciekawymi wpisami i już przyciągać będziesz tysiące czy nawet miliony użytkowników? Okazuje się, że wcale nie jest to takie proste. Potrzebne staje się pozycjonowanie stron Chorzów, które pomoże Twoim potencjalnym klientom znaleźć Cię w sieci. Ale jak tego dokonać? Na co zwrócić uwagę, by pozycjonowanie Chorzów przyniosło rezultaty?
Pozycjonowanie Chorzów
O pozycjonowaniu powinieneś pomyśleć zanim w ogóle wpadł Ci do głowy pomysł przeniesienia firmy do internetu. Bowiem dobrze skonstruowana strona internetowa, z przejrzystą strukturą i krótkim czasem ładowania, ma szansę przyciągnąć większą ilość klientów niż nieczytelny zestaw wielu tekstów i obrazków jednocześnie. Pozycjonowanie stron Chorzów zaczyna się więc już na etapie programowania i designu witryny. Warto tutaj zwrócić uwagę na responsywność strony. Jest to dopasowanie wielkości treści i zdjęć, a także przycisków do rozmiaru ekranu, na którym wyświetlana jest witryna. Dzięki temu na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony czy tablety, nie będzie trzeba powiększać witryny, by odczytać czy zobaczyć to, co zostało na niej umieszczone. Jest to także korzyść dla wyników wyszukiwania. Strony responsywne umieszczane są bowiem w rankingu wyżej niż witryny, które nie zostały przystosowane do urządzeń mobilnych.
Oprócz optymalizacji strony pozycjonowanie Chorzów to także częstotliwość dodawania nowych treści. Jeśli więc posiadasz sklep internetowy zadbaj o stworzenie specjalnej sekcji z aktualnościami, bądź zacznij prowadzić bloga związanego z tematyką Twojego sklepu. Pisz do potencjalnych klientów prostym językiem i pokaż im, w jaki sposób mogą rozwiązywać problemy za pomocą Twoich produktów. Pamiętaj tylko, by robić to regularnie. Dzięki temu Twoja pozycja w wyszukiwarce cały czas będzie wysoka. Ponadto zadbaj o swoją obecność w mediach społecznościowych. To idealne miejsce do wykreowania przyjaznego wizerunku i bezpośredni kontakt z użytkownikami. W ramach postów możesz również zachęcać do skorzystania z Twojej oferty albo informować o zniżkach.
Pozycjonowanie stron Chorzów
Słowa kluczowe stanowią najważniejszy element pozycji witryny w wyszukiwarce. Pozycjonowanie stron Chorzów powinno więc rozpoczynać się od przeanalizowania wszystkich potencjalnych słów kluczowych dla Twojego biznesu. Pomyśl, co mogą wpisywać osoby poszukujące Twoich usług, przejrzyj również konkurencję. Nie zapomnij o skorzystaniu z fraz z długiego ogona, to one pozostawiają nam pole do popisu i mogą sprawić, że pozycja witryny w wyszukiwarce szybko wzrośnie.
Pozycjonowanie Chorzów to nie tylko częstotliwość słów kluczowych, ich odmiany czy odpowiednie użycie w tekście. Ważne jest, by tekst był wartościowy dla czytelnika, a nie pisany pod roboty. Zbyt duże nasycenie słowami kluczowymi może powodować odwrotną sytuację, którą potem ciężko będzie odwrócić. Dlatego cały czas kontrolujmy sytuację. I zmieniajmy strategię, jeśli to konieczne.