- Do 5-6 podstawowych słów kluczowych
- Optymalizacja firmowej strony www
- Copywriting
- Kompleksowe pozyskiwanie linków
* Podana kwota odnosi się do ceny netto/miesiąc
- Do 15 podstawowych słów kluczowych
- Systematyczna optymalizacja firmowej strony www
- Copywriting
- Kompleksowe pozyskiwanie linków
- Promocja w mapach Google
- Long Tail (nielimitowana ilość słów kluczowych)
* Podana kwota odnosi się do ceny netto/miesiąc
- Dowolna liczba podstawowych słów kluczowych
- Systematyczna optymalizacja firmowej strony www
- Copywriting
- Linkbuilding
- Promocja w mapach Google
- Long Tail (nielimitowana ilość słów kluczowych)
- Analityka pozyskiwania i przepływu ruchu na stronie
- Content Marketing
- Elementy marketingu szeptanego
- Analiza konkurencji
- Dodawanie opinii o firmie
* Podana kwota odnosi się do ceny netto/miesiąc
Pozycjonowanie stron Nowy Sącz
Jak doskonale wiadomo, żyjemy w czasach, w których skuteczna reklama firmy w internecie stanowi jeden z bazowych warunków sukcesu finansowego. Warto jednak zdawać sobie sprawę, że marketing internetowy to nie tylko prowadzenie fane page naszej firmy na Facebooku, mailingi wysyłane klientom czy też banery reklamowe umieszczane na innych stronach.
Podstawową i być może najważniejszą częścią promocji naszego biznesu w internecie jest skuteczne pozycjonowanie stron Nowy Sącz w wynikach wyszukiwania Google. To właśnie od pozycji witryny internetowej naszej strony w Google w ogromnej mierze będzie zależeć liczba klientów korzystających z naszych usług i, co za tym idzie, dochody osiągane przez naszą firmę.
Jak jednak dokładnie przedstawiają się korzyści, jakie firmie może przynieść skuteczne pozycjonowanie Nowy Sącz? Przyjrzyjmy się tej kwestii nieco dokładniej i postarajmy się udzielić odpowiedzi na to pytanie.
Pozycjonowanie stron Nowy Sącz - najważniejsze korzyści
Do głównych korzyści, jakie niesie ze sobą profesjonalne i skuteczne pozycjonowanie strony w rankingach wyszukiwarek należy zaliczyć przede wszystkim.
- Lepszą "widoczność" naszej firmy. Jak doskonale wiadomo, obecnie klienci szukając danej usługi lub też produktu w internecie najczęściej po prostu wpisują daną frazę w wyszukiwarce, np. księgarnia Nowy Sącz. Po wpisaniu frazy użytkownik sprawdza część wyświetlonych ofert. Tutaj należy jednak uczynić istotne zastrzeżenie: większość badań na temat nawyków internautów jednoznacznie dowodzi, że klienci najczęściej sprawdzają tylko pierwsze dziesięć wyników wyszukiwania w Google. Oznacza to, że korzyści, jakie niesie ze sobą pozycjonowanie Nowy Sącz będą w ogromnej mierze uzależnione od tego, czy uda się wypozycjonować stronę do poziomu TOP 10 wyszukiwań na daną frazę.
- Budowanie wizerunku firmy. Kolejnym istotnym faktem jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron Nowy Sącz jest wpływ pozycji strony w wynikach Google na zaufanie klientów. Co do zasady, strony wyświetlane w drugiej a tym bardziej trzeciej dziesiątce wyszukiwań Google są przez klientów odbierane jako mniej wiarygodne. Dlaczego tak się dzieje? W odczuciu klienta wysoka pozycji strony w wynikach wyszukiwania świadczy o popularności firmy. Z tego powodu, niska pozycja w Google może powodować deficyt zaufania klienta, nawet jeśli usługi naszej firmy cechują się najwyższym standardem.
- Generowanie ruchu na stronie. To kolejny niezwykle istotny czynnik, ponieważ bez dużej liczby użytkowników na ogół nie może być mowy o dużej liczbie klientów. Co więcej, umiejętne pozycjonowanie strony może sprawić, że strona naszego biznesu będzie odwiedzana także przez przypadkowych użytkowników, którzy jednak w sprzyjających okolicznościach mogą zamienić się w klientów.
Pozycjonowanie Nowy Sącz - co jeszcze warto wiedzieć?
Chociaż skuteczne pozycjonowanie stron Nowy Sącz w wynikach wyszukiwań Google bez wątpienia stanowi fundamentalny element reklamy firmy w internecie, to jednak w żadnym wypadku nie jest to element jedyny. Należy pamiętać, że oprócz samej widoczności oraz ruchu na stronie, jakie zapewnia dobre pozycjonowanie Nowy Sącz, bardzo ważną rolę będą odgrywać także interfejs naszej witryny, atrakcyjność oferty oraz obecność różnych elementów dodatkowych, jak np. blog firmowy czy też dział z poradami.