Właściciele polskich stron internetowych coraz częściej podejmują słuszną decyzję o tym, aby zaistnieć również na innych, zagranicznych rynkach. To absolutnie słuszna strategia. Pozycjonowanie Szwajcaria czy w jakimkolwiek innym kraju może przynieść sklepowi internetowi naprawdę mnóstwo dodatkowych klientów. Internet to szereg niezliczonych możliwości, dlatego warto inwestować w obecność w tym medium. W dzisiejszym artykule omawiamy, jak ważne jest pozycjonowanie Szwajcaria. Jesteśmy przekonani, że dzięki lekturze niniejszego poradnika podejmą Państwo decyzję o zainwestowaniu w pozycjonowanie Szwajcaria.

Pozycjonowanie Szwajcaria

Polscy właściciele stron internetowych od kilku lat coraz częściej podejmują decyzję o tym, aby rozpocząć działania nie tylko na terenie Polski, ale również poza jej granicami. To bardzo słuszna strategia. Internet to prawdziwa potęga. Każdego dnia z sieci korzystają miliony ludzi pod każdą szerokością geograficzną. Dlaczego zatem nie postawić na pozycjonowanie stron Szwajcaria? Uruchomienie obcojęzycznej wersji strony internetowej otwiera przed nami ogromną wręcz liczbę możliwości. Rezygnacja z opcji rozwoju oraz zyskania dodatkowych klientów to bardzo zła strategia. Każdy przedsiębiorca na określonym poziomie rozwoju firmy powinien zdecydować się na pozycjonowanie stron Szwajcaria.

Czy pozycjonowanie stron Szwajcaria jest trudne? Trzeba przyznać, że z pewnością nie będzie to tak łatwe, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Fakt znajomości realiów polskiego rynku pozycjonowania nie ma żadnego przełożenia na to, jak wygląda rynek zagraniczny – włoski, szwajcarski, francuski czy amerykański. W każdym kraju obowiązują nieco inne zasady, dlatego warto mieć szczególnie tę kwestię na uwadze. W jaki sposób zaplanować strategię działań z zakresu SEO? Oto jest pytanie!

Warto wiedzieć o tym, że w każdym kraju działa osobna wersja językowa każdej wyszukiwarki. W Polsce mamy wyszukiwarki z końcówką .pl, w Niemczech .de, we Francji .fr i tak dalej. Aby strona wyświetlała się w poszczególnych wersjach językowych wyszukiwarek trzeba zainwestować w oddzielny proces pozycjonowania stron Szwajcaria w każdej z nich. To, co znajdziemy w polskiej wersji wyszukiwarki, nie ma absolutnie żadnego przełożenia na to, jakie wyniki ujrzymy w wersji rosyjskiej czy francuskiej. Często może się zdarzyć też tak, że w konkretnych krajach najpopularniejsze są takie wyszukiwarki, o których w Polsce nikt w ogóle nie słyszał. Tę kwestię również należy uwzględnić w przygotowywanej strategii działań SEO za granicą.

Pozycjonowanie stron Szwajcaria

Od czego rozpocząć pozycjonowanie poza granicami kraju? Najważniejsze jest znalezienie profesjonalnej agencji marketingowej, która będzie odpowiadała za wykonanie powierzonych jej zadań. Na usługach takiej agencji nie warto oszczędzać, gdyż to właśnie od jej pracy zależy, czy pozycjonowanie stron Szwajcaria przyniesie pożądane przez nas rezultaty czy wręcz przeciwnie.

Pozycjonowanie poza granicami Polski zawsze rządzi się swoimi prawami. Gdy pracujemy nad rankingiem polskiej strony internetowej, dodajemy linki na polskie serwisy. Pozycjonując stronę w Szwajcarii, musimy działać w sposób analogiczny, czyli umieszczać linki do założonej witryny na stronach Szwajcarskich. Jeśli złamiemy tę zasadę, wyszukiwarki mogą potraktować stronę szwajcarską jako stronę polską, co poskutkuje wyświetlanie jej polskim użytkownikom. Jeśli nie chcemy do tego dopuścić, podczas pozycjonowania stron stwórzmy najlepiej bazę stron oraz serwisów, na których będziemy zamieszczać linki.