Pakiet MINI
od 390 zł
  • Do 5-6 podstawowych słów kluczowych
  • Optymalizacja firmowej strony www
  • Copywriting
  • Kompleksowe pozyskiwanie linków
ZAMÓW PAKIET

* Podana kwota odnosi się do ceny netto/miesiąc

* Podana kwota odnosi się do ceny netto/miesiąc

Pakiet PREMIUM
od 1499 zł
  • Dowolna liczba podstawowych słów kluczowych
  • Systematyczna optymalizacja firmowej strony www
  • Copywriting
  • Linkbuilding
  • Promocja w mapach Google
  • Long Tail (nielimitowana ilość słów kluczowych)
  • Analityka pozyskiwania i przepływu ruchu na stronie
  • Content Marketing
  • Elementy marketingu szeptanego
  • Analiza konkurencji
  • Dodawanie opinii o firmie
ZAMÓW PAKIET

* Podana kwota odnosi się do ceny netto/miesiąc

Pozycjonowanie stron Warszawa

W chwili obecnej notowany jest znaczący wzrost zapytań związanych z pozycjonowaniem lokalnym. Krótko mówiąc, coraz większa liczba użytkowników preferuje wyszukiwanie produktów lub usług oferowanych w swoim regionie. Bardzo dobrym przykładem jest w tym momencie Warszawa. Jak się okazuje, w mieście tym notuje się wzrost liczby zapytań „pozycjonowanie stron Warszawa”, co jasno wskazuje, że coraz większa liczba mieszkańców zainteresowana jest usługami tego typu.

W tym miejscu warto zaznaczyć, że pozycjonowanie stron jest usługą mającą na celu poprawę widoczności strony w sieci, a także zwiększenie liczby użytkowników ją odwiedzających. Dokonuje się tego za pomocą wielu, rozmaitych technik, które odpowiednio wykorzystywane sprawią, że wraz z biegiem czasu widoczne będą kolejne efekty prac.

W pozycjonowaniu szczególnie istotne jest dobranie odpowiednich technik do obsługiwanego projektu. Okazuje się bowiem, że nie każda sprawdzi się w wybranym przypadku. Przykładowo, jeżeli mamy do czynienia z rozbudowanym portalem, zdecydowanie najlepiej sprawdzić się może zaawansowany linkbuilding. Z kolei, gdy prowadzimy stronę firmową, warto postawić na kampanię artykułów sponsorowanych.

Nie można zapomnieć także o regularnym mierzeniu efektów. To podstawowy sposób pozwalający sprawdzić, czy zastosowane rozwiązania przynoszą oczekiwany przez nas skutek. W tym celu zazwyczaj wykorzystuje się narzędzia takie, jak Google Search Console, czy Google Webmaster Tools. Ponadto bardzo dobrze sprawdzają się rozwiązania komercyjne (SENUTO, SEMSTORM). Za pomocą ich funkcjonalności możemy nie tylko sprawdzić, jakie pozycje zajmuje nasza strona w wyszukiwarce, ale również ilu użytkowników przeszło do nas z wybranej strony. Dane tego typu będą niezwykle przydatne, dlatego warto na nie zwrócić uwagę.

Pozycjonowanie stron Warszawa – korzyści

Podstawową korzyścią pozycjonowania stron w Warszawie jest fakt, że zwiększamy widoczność naszej witryny w sieci. Staje się ona bardziej dostępna dla wszystkich użytkowników, dzięki czemu zyskują oni dostęp do usług lub informacji, jakie dostarczasz.

Ponadto działania pozycjonerskie wpływają również na osiągane przez firmę zyski. Dzieje się tak za sprawą użytkowników, którzy odwiedzają stronę nie tylko w poszukiwaniu informacji, ale również produktów lub usług. W momencie, kiedy przekonasz ich do siebie – zyskujesz nowego, a często nawet stałego klienta, który będzie regularnie wracał.

Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona staje się również bardziej profesjonalna. Wraz z biegiem prac jej wygląd, a także funkcjonalności ulegają zmianie, co poprawia wygodę użytkowania i ogólny odbiór witryny. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że aspekty takie, jak użyteczność, czy wygląd również mają wpływ na pozycjonowanie.

Ostatnią korzyścią wynikającą z pozycjonowania stron, jest fakt, że w Internecie każdy jest równy. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz dużą korporację, czy mały sklep z produktami niszowymi – w sieci możesz być liderem w swojej branży. Wszystko zależy od przyjętego budżetu i celów, jakie chcesz osiągnąć.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron Warszawa?

Dokładne koszty pozycjonowania stron uzależnione są od przyjętej strategii, stanu faktycznego witryny, a także założeń danej realizacji. Pamiętaj jednak, aby przy wyborze agencji, która będzie obsługiwać Twój projekt skupić się nie tylko na sprawdzeniu portfolio, czy referencji, ale również cennika. Dostarcza on informacji na temat poziomu świadczonych usług, a także pozwala porównać ceny z innymi firmami o podobnym charakterze działalności.

Czy warto pozycjonować stronę w Warszawie?

Zdecydowanie tak, ale należy wybrać odpowiednią agencję reklamową z Warszawy. Tylko wtedy będziesz mieć pewność, że Twój projekt będzie w odpowiednich rękach, a realizacja zakończy się pełnym sukcesem.

Jako agencja reklamowa Backlink24.pl możemy zapewnić, że do każdej realizacji podchodzimy w odpowiedni, w pełni profesjonalny sposób. Zawsze skupiamy się na potrzebach i wymaganiach klienta i dokładamy wszelkich starań, aby je spełnić.