Mówi się nie od dzisiaj, że bez strony internetowej, firmy prowadzić się nie da. Jest w tym bardzo wiele racji. Jednak okazuje się, że projekt pospolity tym razem nie wystarczy. Potrzebujemy rozwiązań, które są szyte na miarę. Najlepszą opcją jest strona internetowa autorska, która jest dopasowana do konkretnej firmy. Lepiej w przyszłości rozbudować witrynę niż płacić od początku za funkcje totalnie niepotrzebne. Jak wygląda sam proces twórczy? Przekonajmy się o tym.

Tworzenie stron www

Jeśli bierzemy się za tworzenie stron Warszawa to należy wiedzieć, że w pierwszej kolejności określamy cel powstania danej witryny. Może to być sprzedaż, zbieranie leadów, zwiększenie rozpoznawalności czy też nakierowanie na usługi oraz przedstawienie oferty. W związku z tym określenie celu właściwego jest pierwszym etapem realizacji, który nam pomaga w tworzeniu strony internetowej.

Strona internetowa, którą uda się stworzyć może być owszem zachęcająca, ale się na nic nie zda. Szczególnie gdy zapomnimy o użytkownikach oraz celach, ponieważ musi wokół niego oscylować cały projekt. Wyobraźmy sobie, że strona to droga, na której zakończeniu czeka nagroda. Tą nagrodę w tym przypadku będzie napisanie wiadomości z ofertowym zapytaniem przez Twojego klienta. Jak do tego go nakłonić? Dobierając oraz projektując starannie poszczególne elementy, od menu głównego, poprzez nawigację, aż kończąc na call to action. Tworzenie stron Warszawa to po prostu nakierowywanie użytkownika na podjęcie działania określonego.

Dobra strona internetowa dopasowana powinna być do samego charakteru branży oraz przedsiębiorstwa. Tworzenie stron Warszawa zawsze się rozpoczyna od tak zwanego briefu, a więc zebraniu w jedno potrzeby klienta.

Na podstawie powyższego briefu można poznać wszelkie potrzeby klienta oraz użytkowników strony. Tegoż etapu nie pomija absolutnie żadna agencja reklamowa szanująca się czy też agencja webdesignerska. Brief po pierwsze dobrze skonstruowany, a po drugie rzetelnie wypełniony będzie drogowskazem podczas samego projektowania strony internetowej czy też sklepu internetowego. Przede wszystkim należy się zastanowić nad samym charakterem marki, docelowym odbiorcy, zakresie działań, wizerunkiem czy też celem. Pamiętajmy, że czym więcej szczegółów umieścimy w briefie, tym projekt będzie lepszy.

Projektowanie stron internetowych

Jeśli chodzi o projektowanie stron internetowych Warszawa to musimy się w pierwszej kolejności zdecydować czy wybierzemy autorski projekt czy też stronę na szablonie. Od razu mówimy, że każda z tym opcji ma swoje wady, jak i także zalety. Strona autorska będzie na pewno szybka oraz unikalna. Co więcej tego rodzaju projektowanie stron internetowych Warszawa będzie oferowało stronę dopasowaną w pełni do potrzeb. Jednak cena wykonania takowej strony jest wyższa, niż projektowanie stron internetowych Warszawa na szablonie gotowym. W tymże przypadku również realizacja projektu autorskiego wymaga znacznie więcej czasu. Co powinniśmy wybrać? Decyzja już nie jest taka oczywista. Strona, która jest oparta na danym szablonie jest rozwiązaniem tańszym oraz szybszym. Jednak gdy zależy nam na najlepszej jakości, która będzie dumie prezentowała wszelkie walory firmy – dobrym wyborem będzie projekt autorski.
Autorski projekt jest opcją dla klientów wymagających, dla których się liczy unikalność oraz jakość. Tylko i wyłącznie to rozwiązanie da możliwość dopasowania dokładnego funkcjonalności dla potrzeby firmy. W tymże wariancie zespół programistów oraz grafików ma bardzo wiele możliwości, które tylko ogranicza wyobraźnia.

Do zalet projektu autorskiego należą: brak konieczności modyfikacji szablonów, możliwość dostosowania do potrzeb konkretnej firmy, swoboda twórcza oraz także unikalność. Wśród wad można wymienić stosunkowo droższą cenę wykonania oraz dłuższy czas realizacji.

Strona na szablonie wykonana jest na podstawie projektu gotowego, który zakupić można w specjalnych serwisach. Strona jest zapełniona treściami oraz dostosowywana odpowiednio.

Jednak nie jest to opcja bez wad. Szablony niestety nie są modyfikowane w pełnie oraz często w praktyce jedynie można zmieniać rzeczy podstawowe jak zdjęcia, kolorystyka czy też rozmiary poszczególnych elementów. W przypadku znacznie większych modyfikacji to rozwiązanie się mija z celem, ponieważ cena dorównać może wykonaniu autorskiej strony internetowej czy też sklepu internetowego.

Zalety to szybki czas realizacji oraz niska cena. Z kolei wady to brak większej możliwości personalizacji, brak możliwości większej zabudowy oraz także powtarzalność.