Pozycjonowanie IdoSell – co powinniśmy o nim wiedzieć?

Każdemu przedsiębiorcy zależy na tym, aby wzrósł ruch w jego sklepie. Co zrobić, aby rzeczywiście się tak stało? Na pewno pozycjonowanie IdoSell jest kluczem do sukcesu.

Tytuły oraz opisy

Co w pierwszej kolejności najważniejsze jest jeśli chodzi o pozycjonowanie IdoSell? Na pewno tytuły oraz opisy, a więc tak zwane meta dane.

Sekcja HEAD składa się dokładnie z takich elementów jak:

  • title – tytuł strony,
  • descripton – opis strony.

Kolejna ważna kwestia jeśli chodzi o pozycjonowanie Idosell są unikalne treści. Treści wartościowe oraz unikalne to jedna z kwestii najważniejszych w procesie samego pozycjonowania sklepu internetowego. Jest to kwestia, która za każdą zmianą algorytmu przybiera na znaczeniu.

Za treść unikalną uważa się tekst, który się pojawia jedynie w jednym serwisie internetowym i tylko na dosłownie jednej podstronie. Oznacza to, że tekst nie został ani pobrany z innej strony, ani też nie został na innej stronie następnie umieszczony. Jeśli na przykład chcemy, aby nasz opis był unikalny to nie możemy go zaciągnąć z hurtowni, od której produkt ten kupujemy, ani też umieszczać go, na przykład na własnych aukcjach internetowych.

Szybkość wczytywania sklepu

Idosell pozycjonowanie robi co może, aby polepszyć szybkość wczytywania sklepu. Dawniej, korzystając z łącza około 128 kb/s byliśmy wszyscy do tego przyzwyczajeni, że podczas wczytywania internetowego sklepu spokojnie mogliśmy sobie zrobić kawkę. Obecnie takie czasy już nie są akceptowalne i czas powyżej pięciu sekund skutkować mogą porzuceniem kolejnej próby przez użytkownika. Warto zatem zadbać, aby nasz sklep się wczytywał odpowiednio szybko. O czym powinniśmy pamiętać? Na pewno musimy korzystać z kompresji, zoptymalizować obrazki, które są widoczne na stronach sklepu, starać się nie używać za wielu skryptów zewnętrznych, wykorzystywać pamięć podręczną przeglądarki oraz zmniejszyć kod internetowego sklepu.

Mobilna wersja sklepu

Osoby zajmujące się Idosell pozycjonowanie dokładnie wiedzą, że coraz częściej korzystamy z przenośnych urządzeń. Dzięki temu wiedzą jak duży potencjał się kryje w posiadaniu mobilnej wersji. Posiadacze takowej widzą już teraz jak znaczny udział w ruchu stanowią właśnie wejścia z mobilnych urządzeń. Natomiast obserwując ciągłe działania Google w zakresie tym, posiadanie responsywnej wersji zyska o wiele większe znaczenie, dlatego też jeśli nie posiadamy takowej wersji – to nie czekajmy ani dnia dłużej.

Konta w społecznościowych portalach

Idosell pozycjonowanie poza optymalizacją także polega na linkowaniu. Jeszcze dosłownie kilka lat temu walka samodzielna o wysokie pozycje miała szansę powodzenia. Wystarczy, że skorzystaliśmy z kilku automatów dostępnych, wykupić tysiąc linków o niskiej jakości i liczyć, że się uda dostać na bardzo wysokie miejsce. Jednak Google cały czas pracuje nas pewnym algorytmem dopuszczając do pierwszej dziesiątki tylko strony najbardziej wartościowe. W związku z tym także wymusza niezwykle drastyczną, a nawet pozytywną zmianę jakości samych linków.

Statystyki z Google Analytics

Korzystanie oraz także skonfigurowanie statystyk w Google Analystics jest niezwykle proste oraz intuicyjne. Instalacja dodatkowo tego narzędzia w IAI jest niezwykle szybka i nie wymaga w żadnym wypadku skomplikowanych programistycznych zabiegów. Otrzymujemy w zamian kopalnie wiedzy oraz najlepsze statystyki, które dotyczą naszej strony.

Czy chcesz zobaczyć ile osób na Twoją stronę trafia? Jest to w zasadzie podstawowa funkcja. Możemy sprawdzić skąd, ile, w jakim konkretnie czasie oraz także z jakim skutkiem. Dzięki narzędziu temu zmierzyć możemy ile zarabiajmy dzięki Idosell pozycjonowanie, a ile dzięki innego rodzaju reklamowym działaniom. Jak często osoby, które Cię odszukają na Facebooku trafią do nas ponownie i kupią coś z bezpośrednich odwiedzin.

To oraz o wiele więcej znajdziemy w jednym panelu. Google Analytics podstawowy, który jest wzbogacony o dodatek e-commerce odpowie w zasadzie na większość naszych pytań dotyczących kondycji naszego biznesu.

Samodzielnie w obszarze SEO jesteśmy w stanie zrobić bardzo wiele. Czasami nie warto się ograniczyć do stworzenia sklepu oraz czekania na swoje pierwsze zamówienia. Oczywiście pozycjonowanie internetowego sklepu w Google z dnia na dzień staje się coraz to bardziej czasochłonne i wymaga jednak wiedzy profesjonalnej. Dlatego też warto skorzystać z usług profesjonalnych. Na pewno będziemy zadowoleni z relatywnie szybkich efektów.