Hiszpania to jedno spośród największych państw w Europie. By zobaczyć, jak błyskawicznie podniosła się w tymże kraju liczba osób korzystających z internetu, starczy zestawić dane: w 2000 roku było to 5.5 miliona osób, dziesięć lat później ponad 30 milionów. Dziś tenże kraj zamieszkuje niemal 38 milionów internautów. Pozycjonowanie w Hiszpanii sprawi, iż strona internetowa własnego biznesu stanie się szczególnie widoczna dla klientów, jacy tworzą lokalny sektor klientów artykułów oraz usług. Chcąc pozycjonować się w Hiszpanii powinniśmy zdobywać zaplecze oraz odsyłacze na stronach hiszpańskich. Funkcjonuje to w tenże sposób w wypadku każdego odmiennego kraju. Na czym należy się skoncentrować podczas planowania własnej polityki?

Pozycjonowanie Hiszpania

Pozycjonowanie na rynki międzynarodowe winno być wspomagane poprzez native speakera, jaki pomoże wybrać słowa kluczowe oraz ułatwić kod strony pod SEO. Należałoby także korzystać z testowych kampanii AdWords – może się to natomiast wykazać niezwykle pracochłonne. Generalnie ujmując – każdy aspekt strony, od tagów po podkreślenie naszej pozycji w Google Webmaster Tools – musi być zgodny oraz zrobiony w języku klientów końcowych.

Hiszpania jest jednym spośród największych państw na Starym Kontynencie. Pozycjonowanie stron w Hiszpanii pozwala podnieść sprzedaż proponowanych poprzez spółkę artykułów czy także usług. Hiszpanie w sieci przeważnie wykorzystują wyszukiwarek internetowych. Dodatkowo mnóstwo czasu spędzają na platformach Social Media, natomiast również dosyć często kupują przez sieć. W czasu tygodnia na zakupy z pośrednictwem sieci decyduje się pięć odsetek hiszpańskich użytkowników internetu. Nie jest to może tak duża liczba, jak w Polsce lub Wielkiej Brytanii, jednak nie jest z tymże najgorzej, natomiast i tak wartość zakupów internetowych poprzez Hiszpanów jest większa od Niemców oraz nie jedynie.

Pozycjonowanie stron www w języku hiszpańskim obejmuje nie jedynie pozycjonowanie w Hiszpanii, jednak również we wszystkich hiszpańskojęzycznych krajach Ameryki Łacińskiej. Wiele firm oferuje także lokalnie pozycjonowanie strony w języku hiszpańskim w każdym spośród regionów / grup krajów / krajów hiszpańskojęzycznych /. Strony internetowe mogą być w języku hiszpańskim czy dwujęzycznym (hiszpańskim / angielskim).

Pozycjonowanie stron Hiszpania

Realizując własną przygodę z pozycjonowaniem w Hiszpanii należałoby zdecydować się na skorzystanie z otwartego katalogu stron DMOZ. Jest to o tyle przydatne, iż dzięki niemu możemy w prosty sposób odnaleźć strony tematycznie związane z własną propozycją. Warto jest korzystać także z pozostałych darmowych programów, takich jak linkadoo.es. Istotne, by własne wpisy wchodziły na dobre strony, jakie mają istotny wpływ na pozycjonowanie. Ręczne dodawanie tekstów jest, zatem znacznie bardziej korzystne od projektów (Adderów), jakie wykonują to mechanicznie. Odpowiednio jest dodawać wpisy do programów wielkich serwisów, moderowanych oraz nieraz odpłatnych.

Niewątpliwie nie winno być dla nas zaskoczeniem, iż najwyżej plasuje się Facebook, z jakiego prawie codziennie korzysta mnóstwo milionów mieszkańców Hiszpanii. Daleko za nim plasuje się Twitter, Tumblr lub Pinterest. Nie wolno także zapomnieć o obecności takiego kolosa jak Instagram, jaki staje się jeszcze dużo znany oraz chętnie Hiszpanie z niego korzystają. Natomiast podczas podejmowania postępowań zależy zwrócić uwagę także na jedną stronę – Tuenti. To platforma socialmediowa, jaka dostępna jest po angielsku i w językach: katalońskim, baskijskim lub kastylijskim. Mówi się, iż jest to „hiszpański Facebook”, jaki pozwoli na tworzenie konta od 14. roku życia.